Тема: Що таке права і свободи людини
Мета :ознайомити учнів з поняттями за темою уроку, розкрити історію прав людини в розвитку людських цивілізацій,значення захисту прав людини і громадянина, з’ясувати міжнародно-правові стандарти прав людини; спонукати учнів до активного мислення,формувати вміння аналізувати нормативно-правові акти, оперувати правовими поняттями та термінами ,розвивати вміння учнів аргументовано обстоювати власну точку зору; допомогти учням усвідомити важливість знань про права людини та виробити вміння їх захищати , роз’яснювати цінності надбань демократії в Україні, виховувати інтерес до права.
Обладнання: Конституція України, нормативно-правові акти, навчальні посібники, схеми, таблиці, презентація «Права і свободи людини»
Очікувані результати:
Після уроку учні зможуть:
- тлумачити поняття «права і свободи людини»;
- характеризувати міжнародні документи та національне законодавство з прав людини і прав дитини; аналізувати зміст окремих статей цих документів; мати власну точку зору щодо захисту прав людини; пояснювати які органи і організації покликані захищати права і свободи людини;
- аналізувати правові ситуації, використовуючи окремі положення нормативноправових актів з прав і свобод людини;
- усвідомити необхідність захисту прав і свобод людини;
- характеризувати права дитини .
СТРУКТУРА УРОКУ
І.Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
- Що таке права і свободи людини .
- Історія розвитку прав людини.
- Основні документи про права людини.
- Міжнародні організації із захисту прав людини.
- Права дитини у світі та в Україні.
ІV. Узагальнення і систематизація знань та вмінь учнів
V. Закріплення нових знань і умінь учнів. Самостійна робота учнів
VІ. Домашнє завдання
|