Дитяча країна «СУЗІР’Я»
Основним центром виховання дітей та підлітків на сьогодні залишаються загальноосвітні школи. Саме в стінах великих і малих, спеціальних і звичайних, престижних міських і затишних сільських навчально-виховних закладів зростають ті, кому творити майбутнє. Тому ми в своїй школі намагаємося сприяти духовному зростанню особистості, створюємо умови для її саморозвитку і самореалізації у різних формах творчої діяльності. Щоб розвинути творчий потенціал та інтелект, навчити кожного школяра адаптуватися у майбутньому до будь-якого соціального середовища та інформаційного простору ми виробили модель особистісного розвитку школяра і втілюємо її в життя через організацію роботи дитячої країни «СУЗІР’Я». Для того щоб життя в школі було цікавим, веселим та змістовним ми створили модель учнівського самоврядування, метою якої є: залучення широкого загалу учнів до управління шкільним життям; отримання підлітками практичного досвіду, навичок управлінської діяльності; розвиток організаторських здібностей, реалізація творчих можливостей, з якими вони можуть краще пристосуватися у дорослому житті, проявити себе як особистість, зрештою, знайти своє місце у суспільстві; всебічне виховання учнів через участь в органах учнівське самоврядування, а саме в дитячій країні «СУЗІР’Я», до якого входять учні 5-11 класів. Члени дитячої країні «СУЗІР’Я» тісно співпрацюють з об’єднанням молодших школярів, яке називається квіткова країна «ВІНОЧОК». Квіткова країна «ВІНОЧОК» являється невід’ємною частинкою учнівського самоврядування школи, тобто, дитячої країни «СУЗІР’Я».
Інформаційна картка дитячої країни «СУЗІР’Я»
З 2007 року в школі села Межисить створена дитяча країна «СУЗІР’Я». ЇЇ членами є учні 5-11 класів, класні керівники і вчителі у ролі радників. Організовує роботу «СУЗІР’Я», надає методичну практичну допомогу школярам педагог-організатор.
Провідною ідеєю дитячої країни є виховання:
С - сміливих
У - унікальних
З - завзятих
І - інтелігентних
Р - роботящих
Я - «яскравих» дітей.
Девіз країни «СУЗІР’Я»: «Ми зовсім юні, нам треба жити, край отчий любити, добро боронити і виростати, щоб з поміччю Бога державі нашій опорою стати».
Що нас об’єднує: прагнення зробити шкільне життя змістовним, радісним цікавим, бажання діяти разом. Що для нас найдорожче: свобода думки, особистість.
Про кого ми турбуємось: про тих, хто менший і слабший від нас, один про одного і про тих, хто в біді. Що нам допомагає жити: гра, сюрприз, таємниця, вигадка, фантазія.
Ми співпрацюємо: з усіма, кому зрозумілі і небайдужі наші інтереси, справи, хто готовий допомогти нам.