Понеділок, 18.10.2021, 17:11
Вітаю Вас Гість | RSS

ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Межисить

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методична робота

                                     

                                    Петручик Марія Яківна                  

          заступник директора  з навчально-виховної роботи    

Освіта: вища

Стаж педагогічної роботи: 39 років

Моя біографія 

Педагогічне кредо: ЛЮБЛЮ! ДОСЛІДЖУЮ! ТВОРЮ!                                                                                 

Науково-методична проблема: «Створення умов для різнобічного розвитку і саморозвитку особистості шляхом впровадження особистісно-орієнтованих та інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес»  

 Мета МР:    надання ефективної допомоги вчителям і класним керівникам у покращенні організації   навчання та  виховання школярів,  узагальненні й запровадженні  передового  педагогічного досвіду,  збільшенні теоретичного рівня  й педагогічної кваліфікації вчителів і керівництва школи                   

         Методична робота – це основний  вид освітньої діяльності, сукупність заходів, що проводяться вчителями з метою оволодіння методами та прийомами навчально-виховної роботи, творчого застосування їх на уроках та в позакласній роботі, пошуку нових, найбільш раціональних та ефективних форм і методів організації, проведення й забезпечення освітнього процесу.

           Одним із головних завдань адміністрація школи вважає активізацію методичної роботи з учителями, тому спрямовує свої зусилля на розвиток ініціативи і творчого пошуку вчителів, на вивчення передового педагогічного досвіду, вибір оптимальних методів, форм і засобів навчання. 

            Створити методичний кабінет у школі – творчу лабораторію для вчителя й учнів, організувати методичну роботу з усіма її ознаками: варіативністю, цілеспрямованістю, полі структурою, критеріальністю – з метою максимального використання фахових, творчих потенційних можливостей учителів, прогнозування їх подальшого розвитку, формування власного портрета та іміджу – одне з важливих завдань сьогодення. 

            Учителі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня села Межисить визначили на підставі вивчення науково-теоретичних положень основні принципи навчання і виховання:

־    забезпечення розвитку й саморозвитку особистості учня;

־    надання кожному учневі, виходячи з його здібностей, інтересів, можливості реалізувати себе в навчальній діяльності;

־    створення умов для вивчення пізнавальної активності учнів.

       Для досягнення цієї мети:

־    використовувалися різноманітні форми та методи організації навчальної діяльності, орієнтованої на конкретного учня;

־    створювалася атмосфера зацікавленості кожного учня в роботі класу;

־    здійснювалося стимулювання учнів до висловлювань, використовування різних способів виконання завдань без страху помилитися, дати неправильну відповідь;

־    здійснювалася підтримка учня в його бажанні знаходити свій спосіб роботи;

־    створювалися педагогічні ситуації на уроці, що дають змогу кожному учневі виявляти ініціативу, самостійність у роботі.

       Метою діяльності школи стало створення умов, що сприяють формуванню компетентної особистості з розвинутою потребою у самореалізації та самовдосконаленні, з гуманістичним світосприйняттям, почуттям відповідальності за долю України, її народу.

" Методична робота в школі має передбачати таку цілісну систему підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівнів, психолого-педагогічної підготовки, яка б сприяла зростанню професійної майстерності вчителя."

М. Я. Петручик

         Отже, сьогодні перед нами, учителями, стоїть головне завдання «Підвищення свого педагогічного рівня навчання й виховання школярів». Не кожен учитель з об’єктивних причин уміє це робити, і тут на допомогу має прийти цілеспрямована методична робота, що ґрунтується на чітких наукових засадах.

          Методична робота у школі проводиться у трьох формах – колективній, груповій та індивідуальній. Структура методичної роботи на навчальний рік затверджується наказом по школі.

          Домінуючою організаційною формою в системі методичної роботи є методичне об’єднання вчителів. Їх     у школі – 4. Дирекція школи спрямовує роботу методоб'єднань у русло дійової допомоги вчителю в підвищенні його фахової майстерності. Методоб'єднання є трибуною сповідей і планів, роздумів і дискусій певного фаху. У діяльності методичних об’єднань використовуються різноманітні види робіт: заслуховування і обговорення доповідей, проведення відкритих уроків, взаємовідвідування навчальних занять, біографічні огляди, практичні заняття з учителями, проведення семінарів, практикуються також рольові ігри, «круглі столи» тощо.     

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ                /osnovni_zavdannja_mtodichnoji_roboti.docx

       СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ                  

       Організація неперервної педагогічної освіти кадрів.Методична робота 2019-2020 н.р. 

Мультимедійна презентація "Методична робота"   

Пошук
Календар
«  Жовтень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Банер
Банер

Copyright MyCorp © 2021
Зробити безкоштовний сайт з uCoz