Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Конкурс "Творчі сходинки педагогів Волині"Конкурс "Творчі сходинки педагогів Волині" Сучасний учитель – це носій освітніх суспільних змін. Основне завдання освітян – виховати особистість компетентну, творчу, здатну до життя й діяльності в ХХІ столітті. Але для цього потрібен педагог з високою компетентністю, розвиненими творчими, дослідницькими здібностями, високим рівнем інтелігентності, духовно-морального потенціалу, конкурентоспроможності, ерудованості, здатний до безперервної освіти. Кожного року вчителі беруть активну участь у конкурсі "Творчі сходинки педагогів Волині", їх роботи презентуються на районних і обласних виставках. 2019-2020 н. р. Приймачук Г.В., «На урок з кросвордом»; Петручик С.Д., «Уроки літератури рідного краю (7-8 класи)»; Колядюк Руслана Володимирівна, «What do you know about Great Britain: interesting facts and traditions». 2018-2019 н. р. Любежаніна Людмила Миколаївна, «Компетентнісний підхід і розвиток дослідницьких навичок на уроках біології та екології в умовах НУШ». 2017-2018 н. р. Приймачук Поліна Олексіївна, «Збірник диктантів для уроків історії України та всесвітньої історії у 7 класі»; Петручик Марія Яківна, «Методичне об’єднання як осередок перспективних ідей». 2016-2017 н. р. Приймачук Галина Василівна, «Літературні диктанти із зарубіжної літератури для 5-9 класів»; Колядюк Руслана Володимирівна, «Англомовні країни. Велика Британія: цікаві факти та традиції»; 2015-2016 н. р. Сафронова Оксана Олександрівна, «Збережемо планету чистою. Тиждень екології в школі»; Гурич Олеся Володимирівна, «Інтерактивні технології на уроках хімії». 2014-2015 н. р. Колядюк Руслана Володимирівна, «Reading 4 fun» ; Петручик Марія Яківна, «Мудрість рідного слова»; Приймачук Галина Василівна, «Завдання для ерудитів»; Приймачук Поліна Олексіївна, «Нестандартні практичні заняття з історії Давньої Греції»; Неводнічик Олександр Мойсейович, «Чарівна скарбничка вчителя технології». |
Пошук
Календар
Банер
Банер
Архів записів
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||