У сучасному суспільстві відбуваються значні зміни, що максимально актуалізують роль і значення людського фактора. Перед людиною, у зв’язку з розвитком науки і техніки, постає ряд нових завдань та вимог до її творчого потенціалу. Соціальне замовлення висуває особливі вимоги до неї, і одна з цих вимог – активність. Створення умов для розвитку творчого потенціалу, творчої активності учнів є одним із важливих завдань трудового навчання. А, отже вчитель має здійснювати пошук шляхів для формування такої особистості, яка зможе самостійно навчатися упродовж всього життя. Саме дидактики та методисти намагаються знайти таку методику, систему, яка б дозволила вирішити завдавання, які лежать в основі реформування освіти. Ця складна і необхідна реформа забезпечується шляхом впровадженням і використання нових педагогічних та інформаційних технологій, сучасних досягнень психолого-педагогічних науки, інноваційних систем у праці вчителя. До таких необхідно віднести проектно – технологічну систему, що забезпечує одночасний розвиток, навчання і виховання учнів шляхом залучення їх в активну творчу діяльність, результатом якої є розвиток її творчого потенціалу...
|