28 листопада відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів. Тема: педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь. Мета: актуалізувати питання про впровадження інтегрованих уроків у початкових класах, обмінятися досвідом з даного питання, розвивати комунікабельність, сприяти самовдосконаленню вчителів початкових класів. Виховувати інтерес до самовдосконалення
В рамках методичного об’єднання було проведено:
Тренінг. Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів.(Приймачук Т.І.)
Аукціон методичних ідей. Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики:
кейс-технологія;
«перевернуте навчання»;
сторітелінг;
технологія «боншо»;
технологія квестів;
технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно)
Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок».
Вчителі поділилися досвідом щодо:
Інтеграції у навчанні молодших школярів математики.(Гурич С.А.);
Шляхів розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики.(Сидорук Л.М.);
Вивчення математичних понять і закономірностей у проектній діяльності.(Гурич Н.М.)
Робота методичного об’єднання була узагальнена у мультимедійній розробці-презентації «НУШ. Педагогіка партнерства. Математична освітня галузь»