Засідання природничо-математичного циклу (14.11.2019р.) розпочалося «педагогічним калейдоскопом» (нотатки з досвіду роботи). Роль учителя в розкритті та розвитку творчих і розумових здібностей учнів. (Касянчук В.С.).
Вчителі-предметники поділилися досвідом, щодо формування пізнавального інтересу учнів на уроках природничо – математичного циклу:
Використання мультимедійних технологій. ( Приймачук І. В.).
Впровадження в практику роботи сучасних ІКТ, можливостей інтернету. (Любежаніна Л.М.);
Інтеграція – фактор підвищення рівня практичних умінь і навичок учня. (Касянчук В. С.)
«Індивідуальна, парна та групова діяльність - складова сучасного навчання математики» (Приймачук В.Г.)
Вчителі обмінялися досвідом щодо форм, методів та прийомів роботи з обдарованими дітьми, обговорили стан підготовки учнів до предметних олімпіад, результати шкільних олімпіад
Отримані результати були оформлені у вигляді буклету «Формування пізнавального інтересу учнів на уроках природничо – математичного циклу»