Неділя, 22.12.2024, 19:48
Вітаю Вас Гість | RSS

ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Межисить

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Головна » 2018 » Грудень » 14 » Психолого-педагогічний консиліум
13:40
Психолого-педагогічний консиліум

      Згідно з річним планом школи було проведено дослідження адаптації учнів 1-го та 5-го класу до нових умов навчання.

    Метою  психолого-педагогічного консиліуму було вивчення особливостей навчальної роботи й поведінки учнів на уроці, особливостей взаємин між однокласниками, стилю  взаємин між учителем і дітьми.

   Основною новацією у практиці діяльності 1-го класу є структурування змісту початкової освіти на засадах інтегративного підходу у навчанні.

         У перший місяць навчання приділялася особлива увага знайомству, коротким розповідям про власні захоплення, улюблені ігри тощо, задля створення атмосфери прийняття, довіри, взаємозацікавленості, бажання слухати одне одного, висловлюватися

Наприклад, у вересні вивчалися такі теми:

  • «Я - школяр/школярка»,
  • «Наш клас»,
  • «Мої друзі»,
  • «Моє довкілля».

Ці теми - інтегровані: їх вивчення передбачає і формування наскрізних умінь, соціальних та громадянських компетентностей, і набуття предметних компетентностей, зокрема опанування граматичних та обчислювальних умінь.

         Також у вересні ставились проблемні питання:

· Навіщо мені ходити до школи?

· Хто я? Хто мої однокласники?

· Як безпечно дістатися до школи і повернутися додому?

· Як почуватися комфортно у класі мені і моїм однокласникам?

· Як нам стати класною спільнотою?

· Чого ми можемо досягнути спільно?

· Як зберегти дружбу?

· Які таємниці має шкільне подвір’я?

        До кожної з перелічених тем застосовувались такі види освітньої діяльності «ранкове коло», інтерактивні заняття у парах та групах на умовах співпраці (кооперативне навчання), «щоденні п’ять», рефлексія та самооцінювання та багато інших форм та методів. Приділялась увага груповій, ігровій, проектній та дослідницькій діяльності,

      Особливу увагу вчитель-класовод Гурич Н.М. приділяла збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. Із цією метою була організована активна співпраця вчителя з батьками, учителями-предметниками.                  Результатами такої співпраці є:

· краще вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров’я кожного першокласника;

· здійснення особистісно орієнтованого навчання та виховання;

· впровадження здоров’язберігаючих технологій освітнього процесу;

· спільна підготовка і проведення батьківських зборів;

· бесіди з батьками на психолого-педагогічну тематику тощо.

       Контроль адаптації включав:

  • Спостереження вчителя-класовода за мікрокліматом у класному колективі;
  • Дослідження процесу адаптації першокласників до школи за допомогою психодіагностичних методик:

- «Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації»        (Н. Г. Лусканової).

- Проективна методика «Мій клас»;

- Малюнкова методика «Що мені подобається в школі»;

-  Малюнкова методика «Кульки» (Тест на визначення самооцінки учнів) 

- Соціометрія

     За результатами проведеного дослідження виявлено, що 1 клас дружній, згуртований, енергійний, жвавий. Діти вміють спілкуватися між собою, відчувають себе в безпеці. У класі товариські, приятельські стосунки. Психолого-педагогічний консиліум розробив та надав рекомендації батькам та класоводу.

   Створений психолого-педагогічний консиліум дослідив рівень адаптованості учнів п’ятого класу і розробив рекомендації щодо індивідуальної  роботи з кожною дитиною.

    Підготовці педагогів для роботи в 5-му класі передувало їх знайомство з навчальними планами та соціальними картками учнів.

     На батьківських зборах 5-го класу заступник директора з навчально-виховної роботи розповіла про особливості фізичного та психологічного стану дитини при переході у старшу школу.

    Учителі-предметники на своїх уроках створювали атмосферу доброзичливості, будували стосунки з урахуванням їх індивідуальних особливостей дітей, рівня їх готовності до навчальної діяльності. Збільшення навчального матеріалу не позначилось на якісному виконанні учнями домашніх робіт. Вчителі суворо дотримуються норм і обсягу домашніх завдань і не перевантажують учнів.

      Разом з тим, моніторинг якості знань учнів за 2018-2019 навчальний рік не виявив розбіжності в оцінці рівня знань учнів у 4-му і 5-му класах.

          Дослідження процесу адаптації  п'ятикласників  було проведено за допомогою психологічного інструментарію:

  • Ставлення до навчальних предметів (за методикою С. Левченко)
  • Тест на визначення самооцінки «Кульки»
  • Визначення рівня шкільної мотивації (Анкета Н. Лусканової).
  • Методика «Соціометрія» .
  • Тест шкільної тривожності Філіпса
  • Спрямованість особистості 

        У результаті проведеної роботи, вивчив­ши і проаналізувавши адаптованість п'ятик­ласників до навчання в середній школі, можна зробити такі висновки: усі п'ятикласники успішно подолали труднощі у соціально-психологічній адаптації  в середній школі.

Переглядів: 363 | Додав: Megisit | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Банер
Банер

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz