Третє засідання методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін відбувалося у формі методичної естафети «Я роблю це так»: «Діалог між навчальними дисциплінами – запорука успіху кожної з них».
Робота МО складалася з трьох етапів: теоретичного, практичного, аналітичного. На першому етапі відбулося інформаційне представлення методів, прийомів, форм діяльності, що можуть бути найбільш ефективними на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу. Другий етап: сумісне опрацювання деяких принципів та прийомів із частковою презентацією досвіду вчителів (Приймачук П. О., Колядюк Р. В., Приймачук Г. В., Вакуліч Л. Г.). З метою демонстра
... Читати далі »
Згідно з річним планом школи, протягом І семестру 2017-2018 навчального року вивчалось питання адаптації учнів 1-го та 5-го класу до навчання, адже створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного шкільного навчання забезпечуватиме їй подальший розвиток
За результатами проведеного дослідження виявлено, що 1 клас дружний, згуртований, енергійний, жвавий. Діти вміють спілкуватися між собою. У класі товариські, приятельські стосунки, але 34 % учнів 1-го класу перебувають в зоні неповної адаптації. Тому психолого-педагогічний консиліум розробив та надав рекомендації батькам та класоводу.
Для створення оптимальних умов та досягнення соціальної зрілості кожної особистості, поглиблення знань педагогів про розвиток розумових та пізнавальних здібностей учнів на уроках через використання різновидів наочності, використання ІКТ члени методичного об’єднання вчителів початкових класів відкрили скарбничку педагогічного досвіду «Розвиток пізнавальної активності дитини шляхом впровадження інноваційних технологій». Під час роботи вчителі розглянули напрацювання провідних педагогів України та поділилися власним досвідом. Результати плідної діяльності були оформлені у методичний бюлетень.